یونیت دندانپزشکی سانتم SUNTEM مدل 530

Wiki Article

در این دستگاه نوعی ساکشن آبی قدرتمند تعبیه شده و امکان اتصال به ساکشن مرکزی نیز در این یونیت وجود دارد. این صندلی به صورت متحرک بوده و نیازی به اتصال و پیچ کردن به زمین ندارد. بطور ایده ال، صندلی باید دارای قدرت تغییر ارتفاع، امکان تنظیم پشتی، ارتفاع، زاویه زیر سري، قدرت حرکت پشتی و قسمت پایی داشته باشد. باید به خاطر داشت که وجود هرگونه اشکال در موتور منجر به اختلال در کار صندلی می شود. ایرموتور: با این ابزار، می توان به آنگل دندانپزشکی و انتهای توربین دسترسی داشت. با مراجعه به هر مطب دندانپزشکی متوجه صندلی بزرگی می شوید که در اطراف آن تعدادی دستگاه وجود دارد . یونیت دندانپزشکی تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت و سرعت کار دندانپزشک دارد. برترین یونیتهای دندان پزشکی، دارای تابلت با تعداد شلنگهای زیاد از بالا هستند که کار دندانپزشک را بسیار آسان میسازد. چرا که یونیت دندانپزشکی اولین چیزی است که در مطب مورد توجه بیماران قرار می گیرد و هزینه زیادی بابت آن پرداخت مبکنید و همچنین میز کار شماست پس چه بهتر که بتوانید سالهای متمادی از خدمات و کارآیی آن بهره ببرید. This con te nt was  do ne by GSA Conte nt Gener​at᠎or D emover᠎si on .


صندلی همچنین باید بتواند به جهت ارتفاع تنظیم شده و کوتاه و بلند شود و بتواند پشتی خود را کاملا در حالت ۹۰ درجه قرار دهد. در پاسخ به این سؤال باید گفت که امروزه شرکت های تولید کننده ی یونیت های ایرانی با سابقهی درخشان و همچنین با توجه به استانداردهای بین المللی به تولید یونیت های دندانپزشکی بسیار مناسب پرداخته اند که از نظر کیفیت همسطح هستند و گاهاً از یونیت های خارجی برتری نیزدارند. در میان تجهیزات دندانپزشکی کارتریج های بلبرینگی همان گونه که پیش تر عنوان گردید دارای قدرت و کیفیت بالاتری می باشند. شرکت تولیدی صنعتی فرازمهر با نام تجاری Faraz Dentine با تمرکز بر روی تولید یونیت صندلی همگام با تکنولوژی وطراحی روز دنیا با پیشرفت در کیفیت وایجاد تنوع در سبد کالای خود توانمندی خود را در جلب رضایت جامعه دندانپزشکی ایران ثابت نموده است . 15 - غالبا دو نوع صندلی به نام تابوره نیز در یونیت طراحی می شود که یکی برای دکتر و دیگری برای دستیار است. چراکه به کمک آب، جریان الکتریسیته، پدال و یا کلید می توان یونیت را فعال کرد. چراکه ممکن است برخی از اشکلات یونیت از چشم شما پوشیده بماند و متوجه آن نشوید.


، تمامی نکاتی که گفته شد در نظر گرفته شود.

تولید میشود. با توجه به وجود تحریم ها امکان خرید نمونه های خارجی در کشور بسیار محدود شده است و اگر هم باشد قیمت آن ها بسیار زیاد خواهد بود. به این توربین ها دو شلنگ باریک مخصوص حمل آب و هوا متصل می گردد، لازم به ذکر می باشد که آب و یا هوا در واقع خوراک های مخصوص تغذیه نمودن توربین ها خواهند بود. همچنین لازم است دسترسی بیمار به کراشوار راحت باشد. پس لازم است که برای خرید یونیت دندانپزشکی، تمامی نکاتی که گفته شد در نظر گرفته شود. حتما برای خرید یونیت حضورا اقدام کنید. اگر قصد خرید یونیت دندانپزشکی خارجی را داشتید حتما از فروشنده در خصوص قطعات یدکی آن سوال کنید. درست است که این موضوع از لحاظ فنی از اهمیت چندانی برخوردار نیست، اما بهتر است که در زمان خرید یونیت دندانپزشکی به این موضوع نیز توجه داشته باشید. در یونیت های دارای حافظه ممکن است مقدار آبی را که از دوش آب لیوان میریزد و علاوه بر آن مدت زمان ریزش آب را نیز برنامه ریزی کرد. در زمان انتخاب و خرید یونیت دندانپزشکی با برندهای مختلفی روبرو خواهید شد. بدون شک اولین سوالی که در خرید بهترین یونیت های دندانپزشکی در ذهنتان پیش می آید این است که مدل ایرانی این محصول را بخریم یا خارجی آن را؟


خرید یونیت دندانپزشکی

در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین ههای یونیت دندانپزشکی معرفی نماییم، تا بهترین یونیت را خریداری کنید. معمولا دندان پزشکان در صورتی گلاس آينومر لوتینگ سمان مرون که این دست از افراد برای ایمپلنت کردن به آن ها مراجعه نمایندف سعی خواهند کرد تا از درمان آن ها با این روش خودداری نموده و نظر ان ها را از این شیوه درمانی برگردانند. ساختار و طراحی این صندلی به نسبت صندلیهای دیگر متفاوت است و برای راحتی افراد قرار داده شده است. حال که با ساختار کلی یونیت ها آشنا شدید میدانید که بهترین یونیت های دندانپزشکی آن هایی هستند که دندانپزشک بتواند به راحتی با آن کار کند و به اجزای آن دسترسی داشته باشد. فروشگاه اینترنتی کالای دندانپزشکی مستر دنتال بهترین بستر برای خرید اینترنتی کالاهای مورد نیاز شما در ایران است . جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید انواع تجهیزات و یونیت صندلی دندانپزشکی می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان سالن ما در ارتباط باشید. شما می توانید دستگاه مینی یونیت را از لوازم پزشکی ها و یا به صورت آنلاین از نمایندگی های مطمئن خریداری کنید. با توجه به نکات فوق میتوانید بهترین و ارزنده ترین یونیت را برای کلینیک دندان پزشکی خود خریداری نمایید.

Report this wiki page